Totaal pakket 2

Artikel 62 van 64
€ 27,45 (inclusief btw)
Het artikel is uitverkocht.

Dit totaal pakket, speciaal samengesteld voor de Ski / Kerst vakantie, heeft als inhoud diverse producten om uw kiespijn en andere gebits problemen snel te verlichten zonder tussenkomst van een tandarts.

Het standaard ehbo-set word gebruikt in geval van bijvoorbeeld losse kronen en of verloren vullingen. Door middel van dit product kunt u direct zelf de vulling vervangen en of uw kroon terug plaatsen. Hierdoor uw kiespijn direct verlichtend.

Dentogen kruidnagelolie is i.v.m. leveringsproblemen vervangen door Jacob Hooy kruidnagelolie. Dat is ook een pijnstiller die zeer snel verlichting brengt, niet alleen bij volwassenen maar tevens helpt het voor bijvoorbeeld doorkomende tandjes van de kleinsten uit uw gezin. Verdund gebruiken.

Listerine coolmint speciaal om de mond te spoelen alvorens de bovenstaande producten te gebruiken voor het beste resultaat.
Tevens zeer geschikt voor bij de Apres-ski als je die leuke zwitserse dames of die leuke skileraar een kusje geven wilt.

Listerine Total-care, net als bovenstaande in een iets andere smaak. inclusief wattenstaafjes en handschoenen om bovenstaande producten hygienisch te gebruiken.

Dit pakket is samengesteld met als doel uw vakantie niet te laten verpesten door kiespijn, het is beter om het pakket bij u te hebben en niet nodig te hebben dan nodig te hebben en niet bij u hebben.
Natuurlijk is dit geen vervanging voor een tandarts bezoek, maar door gebruik van onze producten kunt u het bezoek uitstellen tot u de mogelijkheid heeft naar uw eigen tandarts te gaan, zonder uw vakantieplezier te laten bederven.

Bij afname van een veelvoud van deze (skivakantie/kerst) pakketten graag contact opnemen via het contactformulier.