Navigatie

Dr. Denti Eerste Tandhulp Kit.

Vorige Artikel 53 van 62 Volgende
€ 34,95 (inclusief 21% BTW)
Aantal

Eerste Tandhulp Kit

Dit is de eerste tandheelkundige noodkit die makkelijk te gebruiken is en voor iedereen. Goed getest en goedgekeurd (CE-gemarkeerd). Het wordt gemakkelijk gepresenteerd als kit om gebruikersvriendelijke productidentificatie en efficiënte, tandheelkundige behandeling mogelijk te maken. Door de eenvoud in het design is het perfect voor zelfbehandeling.

De individuele componenten van de First Aid Dental Kit worden dikwijls gebruikt door tandartsen om tijdelijk verlichting en behandeling aan hun patiënten te geven. Dergelijke componenten zijn nu gecombineerd in deze slimme kit om meer dan 90% van de tandheelkundige noodgevallen op werkplekken, scholen, vakanties, expedities, enz. te bieden. De kitscomponenten worden gepresenteerd in een groene plonsvrije reiszak met een Veilig bevestigingsmiddel, gemakkelijk om te reizen of kan worden opgeslagen in een noodhulpdoos.

First Aid Dental Kit met:

1. Tandheelkundige cement/noodvulling
  2. Kroon en element terugplaatslijm
  3. Kruidnagel tinctuur / pijnstilling bij tandpijn en kiespijn
  4. Antiseptische mondspoeltabletten
  5. Bewaarpotje voor losgegane elemanten
  6. Roestvrij stalen tandspiegel en sonde
  7. latex handschoenen
  8. wattenstaafjes
  9. Speeksel absorberende wattentampons
  10. Onderleggers tegen eventueel knoeien

Het is makkelijk om stapsgewijze instructies te volgen.
Hieronder volgen enkele behandelingen die individueel of met enige hulpverlening kunnen worden uitgevoerd.

Tijdelijke vulling van holtes na verplaatsing van een conventionele amalgam of keramische vulling
Tijdelijke herconsolidatie van losgemaakte kroon, bruggen, post, tandheelkundige inlays en onlays Toepassing van kruidenklovenolie tandenktinctuur om de tand / mond opnieuw op te wekken
Replanten van een losgelaten tand of alternatief de tand opslaan voor mogelijke herplanting door een tandarts
Gebruik van antiseptische mondspoelmiddel om de mond van bloed, gebroken tanden en andere verontreinigingen te wissen.
De First Aid Dental Kit bevat ook accessoires zoals latex handschoenen, tandheelkundige spiegels van roestvrij staal, sonde, katoenen rollen, knoppen en applicators (speekselabsorberende tampons).

De noodvulling, elementenlijm en mondspoeltabletten zijn blijvend na te bestellen.

Aanbieding

Gastenboek

• 18-09-2018 - Heb een gaatje in mijn voortand, kan ik deze ook...  lees meer
  • 03-09-2018 - Ik had kiespijn en bestelde hier een noodvulling. De volgende...  lees meer